Hilton Worldwide - один із лідерів у ранньому освоєнні технологій, що покращують сервіс, починаючи з автоматичного check-in за допомогою смартфонів, закінчуючи роботизованим консьєрж-сервісом.
На ресепшені готелю Hilton McLean Tysons Corner Hotel , який розташований у Вашингтоні (Сша), гостей зустрічає робот-консьєрж. Основні завдання робота, наданого компанією iRobots - check-in гостей, реєстрація гостей на заходи, а також перекладач для іноземних гостей.
Також робот може розповісти гостям про готельну інфраструктуру, пам'ятки та цікаві місця, які варто відвідати.
Новинка вже припала до смаку багатьом постояльцям готелю. Перший робот-консьєрж отримав ім'я Конні на честь засновника мережі Hilton Конрада Хілтона.
Робот Конні має штучний інтелект, він може розуміти відвідувачів і відповідати на їхні запитання. Комунікативні здібності Конні будуть покращуватися в міру спілкування з клієнтами готелю, тому що робот зрозуміє, які питання найчастіше хвилюють постояльців і зможе надати їм найповніші рекомендації.
Комментарии