Нова послуга, яку планує запровадити авіакомпанія "Ryanair", - це інформування про затримку рейсу через смс. Пасажири, у яких рейс затримується на півтори години та більше, отримуватимуть безкоштовне повідомлення на телефон про новий час вильоту.
"За рахунок нової послуги розсилки смс-повідомлень, "Ryanair" має повне право називати свій сервіс одним з найзручніших і найкращих у Європі", - говорить Стівен Макнамар. Також у компанії кажуть, що ця послуга буде дуже актуальною в період тривалих затримок пов'язаних з погодними умовами, страйками чи іншими форс-мажорними випадками, оскільки це було у 2010 році, коли сталося виверження вулкана в Ірландії.
«95% пасажирів при собі мають мобільні телефони. Цю інформацію надано за новими даними дослідження SITA», - стверджує генеральний директор авіакомпанії. І тому послуга буде корисною під час затримок. Але це зовсім не означає, що в компанії довготривалі затримки з вильотами, це трапляється вкрай рідко.
Комментарии