З 28 грудня 2012 року набрав чинності наказ Міністерства інфраструктури про нові правила перевезення пасажирів та багажу.
Нові правила передбачили, щоб пасажири бізнес-класу обслуговувалися в окремій для реєстрації стійці. Якщо вона відсутня, то реєструвати таких пасажирів потрібно позачергово. Крім цього, до літака пасажирів бізнес-класу доставляють в окремому автобусі. На борту літака під час польоту пасажирам надаються безкоштовно прохолодні напої у кількості 100 мл на годину польоту. А у спекотний період обсяг прохолодних напоїв збільшують до 150 мл на годину польоту.
Що стосується гарячого харчування, воно надається через 1-1,5 після зльоту. У разі затримки рейсу авіаперевізник повинен інформувати пасажирів про приблизний час затримки через кожні 30 хвилин.
Також, якщо з вини перевізника пасажир не потрапив на борт літака, він має повне право на компенсацію, але лише за наявності відповідних документів. Якщо перевізник відмовив у перельоті проти волі пасажира, він має виплатити компенсацію пасажирові у розмірі від 250 до 600 євро. Їли ж запропонувати альтернативний переліт за зниженою ціною.
У разі скасування рейсу та продовження поїздки іншим рейсом або іншим маршрутом, авіаперевізник повинен безкоштовно забезпечити пасажиру харчування та прохолодні напої пропорційно часу очікування нового рейсу, місця у готелі у випадках, якщо пасажири змушені чекати відправлення протягом однієї або більше ночей, наземний трансфер по маршруту аеропорт - готель - аеропорт, два телефонні дзвінки, надати можливість надіслати факс-повідомлення або повідомлення електронною поштою, якщо для цього є технічні умови аеропорту.
За затримку у перевезенні багажу компенсація може становити до 50 доларів або еквівалент в іншій валюті.
Комментарии