travel@ola.ua Київ
Перейти к поиску тура

Єгипет організовує кампанію з відновлення туризму

18.12.2015

На початку грудня міністерство туризму Єгипту запустило велику рекламну кампанію вартістю близько 40 мільйонів доларів – "Чарівне життя". Цією новиною поділився керівник мінтуризму Єгипту, що знаходиться в Києві. Рекламна кампанія націлена на відновлення довіри туристів до відпочинку в Єгипті та включає рекламу в мас-медіа та інтернет-ресурсах, проведення рекламних турів з журналістами, інфотури для представників туристичних фірм та зацікавлених турами до Єгипту туроператорів. На думку влади, безпека в Єгипті буде забезпечена підвищеними заходами захисту та контролю в аеропортах та за їх межами, що також сприятливо вплине на відновлення попиту на тури до Єгипту. Збільшення кількості відеокамер спостереження у місцях проведення екскурсій, аеропортах, зонах паркування, готелях та зонах масового скупчення людей дозволить попередити нові теракти у Єгипті. Туроператори багатьох країн Європи почали поступово нарощувати чартерні авіарейси до Єгипту. Навіть консервативний уряд Британії ухвалив рішення відновити продаж авіаквитків до Єгипту та здійснювати авіаперельоти до Шарм-ель-Шейху.

На думку експертів на ринку туризму, вкладені зусилля у популяризацію відпочинку в Єгипті, згодом, безсумнівно, дадуть плоди.

Не варто очікувати моментальної суттєвої зміни попиту на тури до Єгипту, оскільки кількість чартерів до Шарм-ель-Шейху та чартерних рейсів з України до Єгипту на даний момент обмежена. Через зниження попиту сьогодні існує безліч турів, що горять, до Єгипту на Новий Рік, також взимку користуються популярністю гірськолижні курорти та альтернативні Єгипту країни.

Багато експертів туристичного ринку вважають, що рекламна кампанія обов'язково матиме позитивний ефект і приверне потенційних туристів, які в майбутньому захочуть провести свій відпочинок у Єгипті.

Зусилля єгипетської влади щодо популяризації відпочинку в Єгипті не залишаться непоміченими, покращивши економічну ситуацію в Єгипті в цілому та ринок туризму зокрема, вважає представник Pegas Touristik.

За інформацією з мінтуризму України, за останні 10 місяців відпочинок в Єгипті віддали перевагу 275 тисячам співвітчизників. Незначне падіння попиту на тури до Єгипту зафіксовано наприкінці року, зокрема й з вини туроператорів, які неодноразово скорочували чартерні рейси з України до Єгипту. Начальник відділу розвитку партнерської мережі туроператора TUI Ukraine підтвердив, що двох авіарейсів із Києва до Хургади недостатньо. Негативно позначилася на продажі авіаквитків до Єгипту і скасування чартерів в Шарм ель Шейх. Відновлення чартерних рейсів з України до Шарм ель Шейху слід чекати після новорічних свят. Для цього туроператорам доведеться піти на компроміс та оптимізувати скорочення незатребуваних чартерних рейсів з України до Єгипту та попит на тури до Єгипту на Новий Рік та післясвятковий період.

Комментарии

0 комментария

Спасибо за Ваш отзыв!